GTKD Cairo get pixel color

Ola Fosheim Grøstad via Digitalmars-d-learn digitalmars-d-learn at puremagic.com
Tue Jan 5 14:53:59 PST 2016

On Tuesday, 5 January 2016 at 22:40:22 UTC, Basile B. wrote:
> https://en.wikipedia.org/wiki/Turing_Award
>
> Si tu crois que tu es un génie, il y a de forte chance que tu
> sois un gros bouffon.

Jeg hadde faktisk 2001 vinnerne av Turing prisen som forelesere
på universitetet og Kristen Nygaard var helt klar på at Dahl var
en skarping, og det visste han nok selv også, for det sa alle på
instituttet.  Men jeg syntes forelesningen til Ole-Johan Dahl i
programverifisering var tørre og alt for fulle av kvantorer... så
jeg tror Dahl ville være en dårlig klovn, men han var en
glimrende pianist!

Er du sikker på at teorien din stemmer?

Jeg spiller piano.